بررسی پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark B2865dw
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر به دنبال یک پرینتر ایده آل برای انجام کارهای سنگین هستید ما به شما پرینتر تک کاره لکسمارک B2865dw را پیشنهاد می دهیم. این پرینتر هر برگ را در کمتر یک ثانیه به شما ارائه می دهد پس می توان گفت که از سرعت بسیار مطلوبی در چاپ برخوردار است. با ما همراه باشید تا در خصوص این پرینتر اطلاعات بیشتری کسب نمایید. ما ویژگی های مهم این محصول را نگاه ایده برتر پارسیان و پی سی پرینتر شرح ی دهیم. 

پی سی کالا:

یکی از برندهای معتبر و با کیفیت در زمینه ساخت چاپگر کمپانی لکسمارک می باشد که با سرعت بالایی که محصولات آن دارند از استقبال خوبی برخوردار می باشند و اکنون یکی از مدل های تک کاره این کمپانی در جلوی شما قرار دارد که سرعتی برابر با چاپ 65 برگ A4 در دقیقه را به کاربران خود ارائه می دهد.

وضوح چاپ محصول برای نوشته ها 1200×1200 dpi و برای تصاویر 2400 می باشد که از کیفیت مناسبی در چاپ برخوردار باشد، اما همانطور که در عنوان بیان کرده ام این محصول تک کاره می باشد و از قابلیت هایی نظیر کپی، فکس و اسکن محروم می باشد. اما این چاپگر سیاه و سفید دارای شبکه بی سیم Wifi می باشد که بدون هیچ گونه اتصال کابل یا سیم می توانید از راه دور اقدام به چاپ با دستگاه کنید. توان ماهانه پرینتر 15.000 برگ می باشد و داراری یک سینی ورودی کاغذ به ظرفیت 650 برگ می باشد. کارتریج ارائه شده همراه محصول با توان بالا ظرفیت چاپ 11.000 برگ را دارد. این دستگاه همچنین دارای چاپ دو روی اتوماتیک می باشد که در دقیقه حدود 40 صفحه را به صورت دو رو به چاپ می رساند. از دیگر قابلیت های این پرینتر می توان به حافظه 512 مگابایت قابل ارتقاع، پردازنده 1000 مگاهرتز، نمایشگر لمسی 2.4 اینج و موارد دیگر اشاره کرد. شما می توانید پرینتر لکسمارک مدل Lexmark B2865dw را با کیفیت و سرعتی را با قیمت و خدمات مناسب از همین آدرس یعنی پی سی پرینتر نمایندگی معتبر چاپگرهای لکسمارک خریداری کنید.

ایده برتر پارسیان:

  • یک پرینتر ایده آل برای انجام وظایف سنگین!

پرینتر تک کاره لکسمارک B2865dw توانایی انجام 300 هزار پرینت در ماه را دارد و از این جهت می توان بر روی آن برای استفاده در حجم کاری زیاد به طور کامل حساب باز کرد. البته توجه داشته باشید که از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از این پرینتر برای انجام 5000 تا 75000 پرینت در ماه استفاده شود تا طول عمر آن افزایش یافته و از افت عملکرد آن به مرور زمان جلوگیری شود.

  • چاپ هر برگ در کمتر از یک ثانیه!

اگر سرعت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر لکسمارک مدل Lexmark B2865dw برای شما ساخته شده است! این پرینتر لیزری مشکی دارای سرعت چاپی معادل با 65 برگ در دقیقه در حالت یک رو می باشد و هر برگ چاپ شده را در کمتر از یک ثانیه به شما ارائه می دهد! همچنین چاپگر تک کاره لکسمارک B2865dw دارای قابلیت چاپ دو رو نیز هست که در این حالت سرعت آن برابر با 39 برگ در دقیقه خواهد بود.

مورد دیگری که باید در این زمینه به آن اشاره کنیم این است که پرینتر لیزری لکسمارک B2865dw اولین پرینت سیاه و سفید را در عرض 4.2 ثانیه انجام می دهد و در هنگام راه اندازی نیز دارای سرعت بسیار بالایی است. بنابراین دیگر نیازی به منتظر ماندن های طولانی مدت برای آماده به کار شدن پرینتر پس از روشن کردن آن نخواهید داشت! این ویژگی به خصوص در مواقع نیاز به چاپ فوری کارایی بالایی دارد و بر روی قیمت پرینتر لیزری مدل Lexmark B2865dw نیز مؤثر بوده است.

  • کیفیت را در کنار سرعت تجربه کنید!

چاپگر لیزری تک کاره لکسمارک B2865dw امکان پرینت با سه رزولوشن 300 * 300 dpi، 600 * 600 dpi و 1200 * 1200 dpi را دارد که متناسب با نیاز خود می توانید دستگاه را بر روی یکی از این رزولوشن ها تنظیم کنید. در مجموع این پرینتر کیفیت بسیار مطلوبی در چاپ (به خصوص با رزولوشن 1200 * 1200 dpi) را برای شما به ارمغان می آورد و تصاویر و متون سیاه و سفید چاپ شده با آن از وضوح و میزان خوانایی قابل توجهی بهره می برند.

اگر قصد خرید پرینتر لیزری تک کاره دارید و در حال تحقیق برای خرید بهترین مدل از یک پرینتر مطابق با نیاز های خود هستید، می توانید به سایت پی سی کالا مراجعه نمایید و اطلاعات لازم در خصوص مشخصات هر پرینتر را کسب نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 2 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی